Maksimoi mixisi

Tiesithän, että aikakauslehtimainonnan lisääminen mediamixiin voi tuottaa mainoskampanjaasi selvää lisätehoa ja huipputuloksia?

Selaa tästä menestyksekkäitä ja tehokkaita aikakauslehtimainoksia parin viime vuoden ajalta. Esittelemme vakuuttavia, tutkimuksin tehokkaiksi todennettuja menestystarinoita.
Saatat yllättyä.

Teema:

Kauneus &

Kosmetiikka

Kauneus ei ole pelkästään katsojan silmässä
– ainakaan aikakauslehdessä. Vahvoja mielikuvia ja upeita unelmia on vaivatonta luoda, kun käytössä on käsinkosketeltavaa kuvapintaa ja useampiakin aisteja palvelevaa kauneutta. Aikakauslehteen kun saa mukaan vaikkapa tuoksunkin.

CASE:

Lumene

Lumene halusi esitellä uudistuneen
Time Freeze -tuotesarjan 35 vuotta täyttäneille naisille. Mainontaa oli aikakauslehtien lisäksi televisiossa kanavayhteistyön merkeissä sekä katkotunnisteissa, nettitelevisiossa ja Facebook-sivuilla. Mediamixissä oli mukana myös myymälämainonta ja Lumenen omat uutiskirjeet. Uudelleenlanseeraus toteutettiin keväällä 2013.

Tutustu kampanjan
tehoihin

Teema:

Pankki &

vakuutus

Hyvän lehden äärellä on aikaa pohdiskella myös omaan talouteen ja henkilökohtaiseen turvaan liittyviä asioita. Siksi aikakauslehti onkin erinomainen ja vaikuttava media pankki- ja vakuutustuotteille ja -palveluille.

CASE:

If

If kampanjoi talvella 2013 edullisella, ammattijärjestöjen jäsenille suunnatulla henkivakuutuksella. Mainostoimisto Rocky Advertisingin suunnittelema kampanja sai näkyvyyttä televisiossa, netissä, sanoma- ja iltapäivälehdissä, ammatti- ja järjestölehdissä sekä yleisaikakauslehdissä. Lisäämällä ammatti- ja järjestölehdet mediamixiinsä
If lähes kaksinkertaisti vakuutuksen hankkimisesta kiinnostuneiden määrän.

Tutustu kampanjan
tehoihin

Teema:

Ruoka &

elintarvikkeet

Mikä nostaisi tehokkaammin veden kielelle kuin näyttävä aikakauslehti-ilmoitus? Ruoka ja elintarvikkeet ansaitsevat käsinkosketeltavia mielikuvia.
Niitä tehdään aikakauslehdissä.

CASE:

Danone

Danonen kampanjalla haluttiin tuoda esille, että yritys tukee Mannerheimin Lastensuojelu-liittoa. Mainostoimisto Wundermanin suunnitteleman mainonnan näkyvyyden televisiossa ja aikakauslehdissä loppukesästä 2011 suunnitteli mediatoimisto
Happi Mindshare.

Tutustu kampanjan
tehoihin

CASE:

Fanta

Fanta halusi kertoa kampanjallaan keväällä 2011, että juoma ei sisällä säilöntäaineita. Mainostoimisto Skandaali suunnitteli mainonnan ja medianäkyvyyden televisiossa, netissä, ulkomainostauluissa ja aikakaus-
lehdissä suunnitteli mediatoimisto PMI.

Tutustu kampanjan
tehoihin

CASE:

Nestlé

Nestlé halusi esitellä kampanjallaan Nestlé Fitness -murojen uuden pakkauksen. Mainostoimisto McCannin suunnitteleman mainonnan näkyvyyden televisiossa ja aikakauslehdissä alkukesällä 2012 suunnitteli mediatoimisto Mediacom.

Tutustu kampanjan
tehoihin

Teema:

Koti & Sisustus

Kaunista kotia myydään mielikuvilla.
Ja mikäpä sopii paremmin mielikuvamainontaan kuin näyttävä kokosivu kohderyhmälle sopivassa aikakauslehdessä?

Case:

Eurokangas

Eurokangas halusi kertoa kampanjallaan, että Eurokankaasta saa paitsi kauniita kankaita myös osaavaa suunnittelu- ja ompelupalvelua.

Mainostoimisto Folkin suunnitteleman mainonnan medianäkyvyyden televisiossa sekä sanoma- ja aikakauslehdissä keväällä 2012 suunnitteli mediatoimisto Voitto.

Tutustu kampanjan
tehoihin

Teema:

Autot

Automainonnassa tuote on kuningas. Eikä tähän mennessä ole taidettu keksiä sivun - tai jopa aukeaman – kokoista aikakauslehtimainosta näyttävämpää tapaa esitellä haaveiden kohde koko komeudessaan.

Case:

Skoda

Skoda halusi esitellä kampanjallaan automallien laajaa valikoimaansa. Mainostoimisto Adsekin suunnitteleman mainonnan näkyvyyden televisiossa, netissä, sanoma- ja iltapäivälehdissä sekä aikakauslehdissä alkukeväästä 2011 suunnitteli mediatoimisto Dagmar.

Tutustu kampanjan
tehoihin

Etusivu
Kauneus & Kosmetiikka
Case: Lumene
Pankki & vakuutus
Case: If
Ruoka & elintarvikkeet
Case: Danone
Case: Fanta
Case: Nestlé
Koti & sisustus
Case: Eurokangas
Autot
Case: Skoda