Siirry hakuun ja työkalulinkkeihin
Siirry osion navigaatioon
Siirry päänavigaatioon

Erilainen alkoholimainonta toi menestystä

 

Alkon Tax Paid -mainos vakuutti Kuukauden aikkarimainos -kisan tuomarit toukokuussa. Kantaaottava, Alkon muovipusseissakin toukokuussa näkynyt mainos on SEK & GREYn käsialaa. Mediatoimistona oli Dagmar. Alkon mainontaa palkittiin edellisen kerran helmikuussa 2013.

Kunniamainintaan ylsivät Efva Attlingin huikean kaunis Catch A Falling Star sekä Norex Spiritsin valtavirrasta poikkeava viinimainos. Efva Attlingin mainokset ovat yltäneet palkintosijoille useasti aiemminkin, edellisen kerran huhtikuussa 2014 sekä joulukuussa 2013. Norex Spirits ja sen mainoksen suunnitellut Panic Marketing palkittiin kisassa ensimmäistä kertaa.

Tuomareina toukokuussa olivat asiakkuusjohtaja Barbara Sorsa Hasan & partnersista, tuottaja Mirka Rikman ToinenPHD:stä ja markkinointijohtaja Sari Mikkonen-Mannila HJK:sta

Voittaja: Tax Paid

mainostaja: Alko
mainostoimisto
: SEK & GREY
mediatoimisto: Dagmar
julkaistu: Talous- ja yleisaikakauslehdissä

 

 Tuomareiden kommentit:
"Julistemainen toteutus, jossa vahva ajatus. Mieti, mitä kotiisi kannat." (Sari Mikkonen-Mannila)

"Alkolta hauska kannanotto Tallinnan tuliaisille." (Mirka Rikman)

Kunniamaininta: Catch A Falling Star

mainostaja: Efva Attling Stockholm
julkaistu: Gloriassa

 

Tuomareiden kommentit:
"Vahva visuaalinen ote, jonka brändi on ominut itselleen. Sarja jatkuu. Kaunis ja inspiroiva." (Barbara Sorsa)

"Superkaunis ilmoitus kaikessa yksinkertaisuudessaan. Tässä ilmoitus kohtaa varmasti kohderyhmänsä. Hieno!" (Mirka Rikman)

Kunniamainonta: Matsu el Picaro

mainostaja: Norex Spirits
mainostoimisto: Panic Marketing
Projektipäällikkö Anna Strazdina
AD Tuomas Hinkkanen
julkaistu: Imagessa

 

Tuomareiden kommentit:
"Vahva, selkeä visuaalinen ratkaisu, joka pysäyttää. Viestittävät asiat nousevat hyvin esiin." (Barbara Sorsa)



Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Kilpailussa ovat mukana kaikki Aikakausmedian jäsenlehdissä ilmestyvät mainokset. Esiraati äänestää kuukausittain tuomariston arvioitavaksi 10 parasta mainosta. Valintaperusteena on mainosten kiinnostavuus ja uutuusarvo kohderyhmän näkökulmasta.

Tuomaristossa on kolme vaihtuvaa jäsentä, joista yksi edustaa mainostoimistoja, toinen mediatoimistoja ja kolmas mainostajia.

Ensimmäinen juttu kisasta julkaistiin M&M-lehdessä helmikuussa 2008. 

Päivitetty 21.08.2014  10:52:13

Haku ja sivuston työkalut
In English / Linkit / Ota yhteyttä / Sivukartta /

Yhteystiedot

Aikakausmedia |
Käyntiosoite: Eteläranta 10 ,
00131 Helsinki
|

Postiosoite: PL 185, 00131,Helsinki
| Sähköposti:
Puhelin: (09) 2287 7280
| |

Laskutusosoite

Facebook

Twitter
Instagram

Henkilöstön yhteystiedot
Anna palautetta

Palvelut

Aikakausmedia on aikakauslehtijulkaisijoiden yhteistyöfoorumi, jonka jäseninä ovat kaikki merkittävät aikakauslehtikustantajat Suomessa.

Mediakortit.fi
Tiedot ja monipuoliset hakumahdollisuudet noin 250 aikakauslehdestä.

Koulujen lehtitilaukset
Tilaa koulullesi aikakauslehtiä alennettuun hintaan.

Jäsenluettelo

Jäsenkustantajien ja lehtien yhteystiedot.

Jäsenextranet
Jäsenten oma palvelu sisältää muun muassa tietoa tapahtumista.

Aikakausmedia ADS Oy

Aikakauslehtien liiton omistama yritys, jonka palveluja käyttävät niin pienet kuin suuretkin aikakauslehtikustantajat.

Ilmoitusvarausjärjestelmä
Ilmoitusaineistojen välitys- ja tarkitusjärjestelmä
Mediatietojen jakelujärjestelmä

Siirry Aikakausmedia ADS Oy:n sivuille