Siirry hakuun ja työkalulinkkeihin
Siirry osion navigaatioon
Siirry päänavigaatioon

Hesarin "Yksi tarina, monta näkökulmaa" on maaliskuun paras

Myös sanomalehti löytää kohdeyleisönsä aikakauslehtien kautta. Maaliskuun Kuukauden aikkarimainos -kisassa ykköspaikan vei Helsingin Sanomat "Yksi tarina, monta näkökulmaa" -aiheella. Mainossarjan on suunnitellut Hasan & partners.

Myös ensimmäinen kunniamaininta meni sarjatoteutukselle. Mehiläisen lasten lääkäripalveluista kertovan sarjan on toteuttanut mainostoimisto ZEELAND. Toinen kunniamaininnan nappasi Valio reseptimainoksellaan.

Tuomareina maaliskuussa olivat toimitusjohtaja Daniel Tuori mainostoimisto KINGistä, asiakkuusjohtaja Raisa Summanen Mediatoimisto Voitosta ja palvelun laatupäällikkö Anu-Riikka Aalto VR Matkustajaliikenteestä.

Voittaja: Yksi tarina, monta näkökulmaa

mainostaja: Sanoma Media Finland, Helsingin Sanomat
Markkinointipäällikkö Terhi Vaalavuo
Markkinoinnin suunnittelupäällikkö Meri Asikainen
Graafikko Ville Koli
mainostoimisto: Hasan & partners
Suunnittelijat Ossi Honkanen ja Mick Scheinin
CCO Eka Ruola
ECD David Godycki
Asiakkuusjohtajat Suvituuli Tuukkanen ja Panu Norlund
Projektipäällikkö Johanna Leppänen
Strategiajohtaja Milla Kokko
Tuotantojohtaja Tämer Mohsen
AD-assistentti Elmeri Terho
mediatoimisto: Dagmar
kuvatuotanto: B-Reel
reprotuotanto: Heku
julkaistu: Sanoma Median aikakauslehdissä

 

 

 Tuomareiden kommentit:
"Selkeästi kuukauden paras: käyttää aikakauslehtimainontaa viekkaasti tarinan kertomisen välineenä. Printillä on monitasoinen "käsikirjoitus". Eikä luova konsepti toimi vain erottumiskeinona, van korostaa HS-tuotteen eri näkökulmia, joka lienee laatujournalismin terävin kilpailuetu. Kuvat ovat mielenkiintoisia arkisuudesta huolimatta, ja teksti on typografisesti jännällä tavalla muotoiltu. Herättää mainoskateutta, olisinpa itse keksinyt!" (Daniel Tuori)

"En klikkaisi bannerina, mutta pysähdyn printin ääressä. Monta näkökulmaa, toden totta!" (Anu-Riikka Aalto)

"Sopii mainostajan linjaan. Outoudessaan huomiota ja kysymyksiä herättävä, koukuttaa lukemaan. Tuo hyvin esille monipuolisen sisällön ja monikanavaisuuden." (Raisa Summanen)

Kunniamaininta: Lasten Mehiläinen

mainostaja: Mehiläinen
Markkinointi- ja viestintäjohtaja Thomas Pimenoff
Markkinointipäällikkö Anna Pyörälä
mainostoimisto: ZEELAND
AD Ari Kivi
Copy Jusa Valtonen
Asiakkuusjohtaja Liisa Syväniemi
Projektipäällikkö Liisu Levoranta
mediatoimisto
: Mediatomisto Happi
Planning director Anne Hytti
Print Specialist Mervi Veijonen
julkaistu: naisten erikoislehdissä

Tuomareiden kommentit:
"Positiivisuus puhuttelee. Useimmille lapsiperheille tutut terveysongelmat on ratkaistu ja normaali arki voi jatkua." (Raisa Summanen)

"Hyödyntää vahvaa kuvakerrontaa. Ottaa vauhtia myös lapsista huomionherättäjänä, mutta relevantisti, koska ovat tässä terveyspalveluiden käyttäjinä. Otsikoissa oivaltavuutta." (Daniel Tuori)

 

Kunniamaininta: Valio Crea Putkipasta

mainostaja: Valio
Saija Moisio, Markkinointijohtaja
Arja Westman, Markkinointipäällikkö
mainostoimisto: Hasan & partners
Jussi Lindholm, COO
Jonna Ilvonen, Account Manager
David Godycki, Creative Director
Sami Anttila, Art Director
Tomi Winberg, Copywriter
Aleksi Mustonen, Graphic Designer
mediatoimisto: Virta Helsinki
Saana Mannerhovi, Asiakkuusjohtaja
Päivi Saarinen, Planner
kuva: left&right
Kirsi Pärni, tuottaja
Marjo Tokkari, kuvaaja
repro: DMP
julkaistu: naisten yleis- ja erikoislehdissä

Tuomarin kommentti:
"Vaikuttavuus on taattu, resepti talteen ja putkipastan tekoon. Tulee samalla Valion ruokakermavalikoimakin tutuksi kaupanhyllyllä." (Anu-Riikka Aalto)



Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Kilpailussa ovat mukana kaikki Aikakausmedian jäsenlehdissä ilmestyvät mainokset. Esiraati äänestää kuukausittain tuomariston arvioitavaksi 10 parasta mainosta. Valintaperusteena on mainosten kiinnostavuus ja uutuusarvo kohderyhmän näkökulmasta.

Tuomaristossa on kolme vaihtuvaa jäsentä, joista yksi edustaa mainostoimistoja, toinen mediatoimistoja ja kolmas mainostajia.

Ensimmäinen juttu kisasta julkaistiin M&M-lehdessä helmikuussa 2008. 

Päivitetty 10.06.2014  11:01:54

Haku ja sivuston työkalut
In English / Linkit / Ota yhteyttä / Sivukartta /

Yhteystiedot

Aikakausmedia |
Käyntiosoite: Eteläranta 10 ,
00131 Helsinki
|

Postiosoite: PL 185, 00131,Helsinki
| Sähköposti:
Puhelin: (09) 2287 7280
| |

Laskutusosoite

Facebook

Twitter
Instagram

Henkilöstön yhteystiedot
Anna palautetta

Palvelut

Aikakausmedia on aikakauslehtijulkaisijoiden yhteistyöfoorumi, jonka jäseninä ovat kaikki merkittävät aikakauslehtikustantajat Suomessa.

Mediakortit.fi
Tiedot ja monipuoliset hakumahdollisuudet noin 250 aikakauslehdestä.

Koulujen lehtitilaukset
Tilaa koulullesi aikakauslehtiä alennettuun hintaan.

Jäsenluettelo

Jäsenkustantajien ja lehtien yhteystiedot.

Jäsenextranet
Jäsenten oma palvelu sisältää muun muassa tietoa tapahtumista.

Aikakausmedia ADS Oy

Aikakauslehtien liiton omistama yritys, jonka palveluja käyttävät niin pienet kuin suuretkin aikakauslehtikustantajat.

Ilmoitusvarausjärjestelmä
Ilmoitusaineistojen välitys- ja tarkitusjärjestelmä
Mediatietojen jakelujärjestelmä

Siirry Aikakausmedia ADS Oy:n sivuille