Siirry hakuun ja työkalulinkkeihin
Siirry osion navigaatioon
Siirry päänavigaatioon

Tallinkin "Etelänlomalle kuudesti päivässä" oli kesän paras

Miksi lähteä kaukomaille, kun laivalla pääsee etelänlomalle Viroon kuudesti päivässä? Rinnastus vetosi Kuukauden aikkarimainos -kisan tuomaristoon ja toi Tallinkille voiton kotiin kesä-elokuussa. Kekseliään mainossarjan suunnitteli Hasan & partners, ja mediatoimistona oli Toinen PHD.

Kunniamaininnat kesän kisassa menivät Lindroosin ja Kalevala Korun "The Art of Expression" -mainokselle sekä Alkon "Alkoholitonta" -mainosparille. Lindroosin/Kalevala Korun mainos toteutettiin inhouse-tuotantona. Alkon mainoksen toteutti SEK & Grey. Mediasuunnittelusta vastasi Dagmar.

Kilpailun tuomareita olivat creative Jesper Bange/BOND Helsinki, print manager Liisa Ingman/Dentsu Aegis Network sekä markkinointi- ja viestintäjohtaja Kaisa Barkman/Animagi ja Univet.

Voittaja: Etelänlomalle kuudesti päivässä

mainostaja: Tallink Silja
mainostoimisto: Hasan & partners
mediatoimisto: Toinen PHD
julkaistu: Naistenlehdissä, Seiskassa

 Tuomareiden kommentit:
" Hauska, tarjoaa katsojalle oivaltamisen iloa. Informatiivinen, ei turhaa kikkailua."
– Jesper Bange

"Hieno oivallus: ei ole syytä lentää pidemmälle, hienoja paikkoja löytyy merimatkan päästä. Idea on loistavasti toteutettu. Kaikki oleellinen on saatu mukaan, jotta ostopäätös on helppo tehdä."
– Kaisa Barkman

Kunniamaininta: The Art of Expression

mainostaja: Lindroos / Kalevala Koru
tuote:
Amore, Lapponia Jewelry
suunnittelu
: Kalevala Koru inhouse
valokuvaaja: Marjo Tokkari
julkaistu: Blue Wingsissä

Tuomarin kommentti:
"Karun kaunis kuva pistää katsomaan kaksi kertaa."
– Liisa Ingman

Kunniamaininta: Alkoholitonta

mainostaja: Alko
mainostoimisto
: SEK & Grey
mediatoimisto
: Dagmar
julkaistu: naistenlehdissä, asumisen ja sisustamisen lehdissä, Apu-lehdessä

Tuomareiden kommentit:
"Mainonta auttaa juhlien järjestäjiä onnistumaan paremmin. Kivasti keksitty ja tuotettu aikkarimainos, jonka viesti on kirkas ja jota ei voi nonsaleerata. Meitä juhlijoita tosiaankin on moneksi. Mainonta istuu hyvin valittuihin lehtiin."
– Kaisa Barkman



Kuukauden aikkarimainos nostaa esiin hyvää mainontaa

Kuukauden aikkarimainos -kilpailun tarkoituksena on tuoda esiin hyvää aikakauslehtimainontaa sekä inspiroida sen tekijöitä. 

Kilpailussa ovat mukana kaikki Aikakausmedian jäsenlehdissä ilmestyvät mainokset. Esiraati äänestää kuukausittain tuomariston arvioitavaksi 10 parasta mainosta. Valintaperusteena on mainosten kiinnostavuus ja uutuusarvo kohderyhmän näkökulmasta.

Tuomaristossa on kolme vaihtuvaa jäsentä, joista yksi edustaa mainostoimistoja, toinen mediatoimistoja ja kolmas mainostajia.

Ensimmäinen juttu kisasta julkaistiin M&M-lehdessä helmikuussa 2008. 

Päivitetty 22.09.2015  14:51:17

Haku ja sivuston työkalut
In English / Linkit / Ota yhteyttä / Sivukartta /

Yhteystiedot

Aikakausmedia |
Käyntiosoite: Eteläranta 10 ,
00131 Helsinki
|

Postiosoite: PL 185, 00131,Helsinki
| Sähköposti:
Puhelin: (09) 2287 7280
| |

Laskutusosoite

Facebook

Twitter
Instagram

Henkilöstön yhteystiedot
Anna palautetta

Palvelut

Aikakausmedia on aikakauslehtijulkaisijoiden yhteistyöfoorumi, jonka jäseninä ovat kaikki merkittävät aikakauslehtikustantajat Suomessa.

Mediakortit.fi
Tiedot ja monipuoliset hakumahdollisuudet noin 250 aikakauslehdestä.

Koulujen lehtitilaukset
Tilaa koulullesi aikakauslehtiä alennettuun hintaan.

Jäsenluettelo

Jäsenkustantajien ja lehtien yhteystiedot.

Jäsenextranet
Jäsenten oma palvelu sisältää muun muassa tietoa tapahtumista.

Aikakausmedia ADS Oy

Aikakauslehtien liiton omistama yritys, jonka palveluja käyttävät niin pienet kuin suuretkin aikakauslehtikustantajat.

Ilmoitusvarausjärjestelmä
Ilmoitusaineistojen välitys- ja tarkitusjärjestelmä
Mediatietojen jakelujärjestelmä

Siirry Aikakausmedia ADS Oy:n sivuille